Khamis, 4 September 2014

Telekung jersi aufa berwarna

Telekung jersi aufa selain putih di sediakan juga dalam berbagai warna..





 


 
RM 70.00 shj..(tidak termasuk harga pos RM 10.00)
 



 

telekung jersi aufa lace organza

terdapat dalam lace organza putih atau berwarna..



hanya..RM 75.00 sepasang ..
tidak termasuk harga pos..RM 10.00 ..dah berkenan..
sms atau call kak syima 0195177937
atau email..anor177@gmail.com

Sabtu, 28 Jun 2014

telekung wardah aufa..

Assalamualaikum...kak syima perkenalkan telekung wardah aufa ..bagi mereka yang tak suka lace di kepala..telekung ni lebih simple..tapi masih mengekalkan konsep melekap di kepala..sesiapa yang tempah kain cotton pun boleh dengan patern ni..cantik dan menarik..tak payah pakai anak telekung..dibawah dagu  kemas dan menutup aurat..
 
 
 
 
lapik bawah dagu yang kemas..
 
 


 
jahitan di tepi muka..
 
 
 
 
harga hanya
RM 50.00 tanpa kain..
dgn kain..RM 60.00 shj (hrga tanpa kos pos rm 10.00)
 
yang berminat atau yang nak beli untuk wakaf..sms atau wasap kak syima..0195177937.
 
 
 

Jumaat, 27 Jun 2014

Telekong Lace net berwarna aufa ..

Mari Mari..produk terkini..lace net yang sangat sangat cantik..dengan harga yang sangat murah..walaupun lace tu mahal..kak syima jual harga mampu milik..jom sembahyang tarawih dan sembahyang Hari Raya aidil fitri dgn telekung yang cantik ini..
pakaian kita boleh  beli dgn harga yg mahal..apatah lagi telekung pasti lagi boleh..sebab kita nak pakai untuk mengadap Allah kan..perlu lagi lebih cantik..
 
 
 
 
 


 


 


 
 


 
 
 
 
Harga sepasang..bersama kain..hanya RM 80.00 shj..
tidak termasuk harga pos..
 
kalau siapa2 berkenan..wasap atau sms kak syima ..0195177937
 
 
 
 
 
 
Assalamualaikum...lamanya tak updet blog..sibok dengan urusan seharian yang kian mencengkam..terima kasih kepada semua pembeli yang terus mengoder telekung..bnyak stok baru untuk sambutan ramadhan..siapa nak wakaf mesjid,,surau,, bagi sanak saudara atau sahabat..sila sms atau call untuk dapatkan telekung dri kak syima..harga berpatutan..
 


stok telekung..dgn jahitan yang cantik dan kemas..

Selasa, 25 Februari 2014

telekung berwarna...

Assalamualaikum..cepat..cepat..nak war warkan..telekung afa juga ada stok telekung bewarna bagi yang berminat..biru, kunig, hitam, kelabu, hijau..ikut warna pilihan hati masing2..cantik2 sungguh..terpikat sungguhh..
 
 
 
..dah tak ada siapa nak jadi model..kak syima jadi model boleh kan..
kak syima pakai telekung warna kelabu ni..
labuh..selesa..ni kira kak syima tak pakai anak telekung tau..
minta tolong en hubby snapkan gambar ni..
 
 

 
..kemas..melekap di kepala..tanpa memakai anak telekung..
 
 
 

..tali yang cantik..
 
 

 
kain yang labuh..aurat terpelihara..
 
 

 
lace yang cantik..
 
 
tali yang cantik..tak lah besar gabai..cun..
 
 
 
 
..lace dibawah telekung..cantikkk !!!
 
..telekung warna ni..
 
harganya RM 70.00 sahaja sepasang termasuk kain...
 
siapa siapa yang berminat..call ..sms atau email kak syima ya..
 
0195177937 atau email..anor177@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Isnin, 24 Februari 2014

stok telekung untuk Pn Jamilah

Kak syima dapat oder 8 pasang dari Pn. Jamilah..Bagan Serai Perak..
mai kita tengok stok untuk pn jamilah yang masih panas panas ni..terima kasih Puan Jamilah..harap berpuashati ya..

 
 

 
 
 

 
kita closeup dekat sikit..cantikkan..
 
 
cepat!..Cepat! siapa nak oder..cantik,, buatannya kemas,, tak perlu pakai anak telekung kerana telekung ni melekap kat muka..dan yang pasti..harganya yang termurah di pasaran..hanya rm 65.00 SAHAJA..
tak termasuk harga pos..harga pos mengikut berat dan jarak anda.
 
berminat...jangan ragu dan tangguh2 lagi...sms atau call 0195177937
atau boleh juga email..anor177@gmail.com
 
 
boleh untuk kegunaan sendiri..
wakaf di masjid atau surau..pahalanya mengalir pada anda..
boleh juga..hadiah dan sedekah pada ibu,,sanak saudara,,adik beradik,,kawan2,,jiran..
atau sesiapa saja..
 
yang penting pahalanya mengalir pada anda..selagi telekung itu digunakan..
jom kita buat pahala...itulah sj bekalan kita ketika bertemu
pencipta kita nanti...
 
hanya  3 perkara sj yang berguna..setelah kita mati..
 
sedekah jariah..
anak soleh yang sentiasa berdoa untuk kita..
dan
ilmu yang dipergunakan orang..