Selasa, 23 September 2014

telekung jersey aufa

Alhamdulillah..dengan izin Allah jua..telekung jersi aufa mendapat sambutan yang amat menggalakkan..semoga kita sama sama mendapat pahala dan keberkatannya..kemarin kak syima pos 10 pasang ke sungai Ramal dalam,, selangor..tak sempat snap gambar..hari ini..23hb September 2014..tgh hari tadi ksyima pos 2 pasang ke negeri sembilan..
..cepat..cepat..rugi siapa yang tak dapatkan telekung aufa..
selesa..memakainya..cantik dan kemas buatannya..harga terendah di pasaran ni..hanya RM 65.00 shj sepasang
tidak termasuk harga pos..RM 9.00
 
 
 
stok telekung
(lace mengikut stok yg sampai..mungkin tak sama dgn gambar)
lace cotton..
 


 
 
apa kata pengguna yg kirimkan sms atau wasap kat kak syima..setelah
terima  telekung aufa..
kak syima tak bayar apa2 pun kt kastemer ni ya..
reaksi kastemer tiba2 masuk dalam hp kak syima.
 






 
inilah respon positif kastemer..
 
 


 
lagi respon kastemer..
 
kastemer ni mintak ksyima pos terus pada ibunya..Alhamdulillah..syukurkan
dapat anak macam ni ..pahala dan keberkatan terus mengalir buat sianak..selagi si ibu menggunakan telekung tersebut..
 
 
 


 
pos menggunakan abx...insyaallah kalau tak ada aral melintang paling
lewat 3 hari akan sampai


 
..dibahagian dada dibuat 2 lapis..labuh..hingga ke bawah dada..
pasti tak jarang kan..
 
siapa yang berminat nak membeli telekung jersi aufa..sms..wasap..atau call nak email pun boleh..0195177937 atau anor177@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 

Khamis, 4 September 2014

Telekung jersi aufa berwarna

Telekung jersi aufa selain putih di sediakan juga dalam berbagai warna..





 


 
RM 70.00 shj..(tidak termasuk harga pos RM 10.00)
 



 

telekung jersi aufa lace organza

terdapat dalam lace organza putih atau berwarna..



hanya..RM 75.00 sepasang ..
tidak termasuk harga pos..RM 10.00 ..dah berkenan..
sms atau call kak syima 0195177937
atau email..anor177@gmail.com

Sabtu, 28 Jun 2014

telekung wardah aufa..

Assalamualaikum...kak syima perkenalkan telekung wardah aufa ..bagi mereka yang tak suka lace di kepala..telekung ni lebih simple..tapi masih mengekalkan konsep melekap di kepala..sesiapa yang tempah kain cotton pun boleh dengan patern ni..cantik dan menarik..tak payah pakai anak telekung..dibawah dagu  kemas dan menutup aurat..
 
 
 
 
lapik bawah dagu yang kemas..
 
 


 
jahitan di tepi muka..
 
 
 
 
harga hanya
RM 50.00 tanpa kain..
dgn kain..RM 60.00 shj (hrga tanpa kos pos rm 10.00)
 
yang berminat atau yang nak beli untuk wakaf..sms atau wasap kak syima..0195177937.
 
 
 

Jumaat, 27 Jun 2014

Telekung Lace net berwarna aufa ..

Mari Mari..produk terkini..lace net yang sangat sangat cantik..dengan harga yang sangat murah..walaupun lace tu mahal..kak syima jual harga mampu milik..jom sembahyang tarawih dan sembahyang Hari Raya aidil fitri dgn telekung yang cantik ini..
pakaian kita boleh  beli dgn harga yg mahal..apatah lagi telekung pasti lagi boleh..sebab kita nak pakai untuk mengadap Allah kan..perlu lagi lebih cantik..




















inilah warna pilihan telekung..
 

 harga sepasang RM  93.00

tidak termasuk harga pos RM 9.00









































Assalamualaikum...lamanya tak updet blog..sibok dengan urusan seharian yang kian mencengkam..terima kasih kepada semua pembeli yang terus mengoder telekung..bnyak stok baru untuk sambutan ramadhan..siapa nak wakaf mesjid,,surau,, bagi sanak saudara atau sahabat..sila sms atau call untuk dapatkan telekung dri kak syima..harga berpatutan..
 


stok telekung..dgn jahitan yang cantik dan kemas..

Selasa, 25 Februari 2014

telekung berwarna...

Assalamualaikum..cepat..cepat..nak war warkan..telekung afa juga ada stok telekung bewarna bagi yang berminat..biru, kunig, hitam, kelabu, hijau..ikut warna pilihan hati masing2..cantik2 sungguh..terpikat sungguhh..
 
 
 
..dah tak ada siapa nak jadi model..kak syima jadi model boleh kan..
kak syima pakai telekung warna kelabu ni..
labuh..selesa..ni kira kak syima tak pakai anak telekung tau..
minta tolong en hubby snapkan gambar ni..
 
 

 
..kemas..melekap di kepala..tanpa memakai anak telekung..
 
 
 

..tali yang cantik..
 
 

 
kain yang labuh..aurat terpelihara..
 
 

 
lace yang cantik..
 
 
tali yang cantik..tak lah besar gabai..cun..
 
 
 
 
..lace dibawah telekung..cantikkk !!!
 
..telekung warna ni..
 
harganya RM 70.00 sahaja sepasang termasuk kain...
 
siapa siapa yang berminat..call ..sms atau email kak syima ya..
 
0195177937 atau email..anor177@gmail.com