Selasa, 25 Februari 2014

telekung berwarna...

Assalamualaikum..cepat..cepat..nak war warkan..telekung afa juga ada stok telekung bewarna bagi yang berminat..biru, kunig, hitam, kelabu, hijau..ikut warna pilihan hati masing2..cantik2 sungguh..terpikat sungguhh..
 
 
 
..dah tak ada siapa nak jadi model..kak syima jadi model boleh kan..
kak syima pakai telekung warna kelabu ni..
labuh..selesa..ni kira kak syima tak pakai anak telekung tau..
minta tolong en hubby snapkan gambar ni..
 
 

 
..kemas..melekap di kepala..tanpa memakai anak telekung..
 
 
 

..tali yang cantik..
 
 

 
kain yang labuh..aurat terpelihara..
 
 

 
lace yang cantik..
 
 
tali yang cantik..tak lah besar gabai..cun..
 
 
 
 
..lace dibawah telekung..cantikkk !!!
 
..telekung warna ni..
 
harganya RM 80.00 sahaja sepasang termasuk kain...
 
siapa siapa yang berminat..call ..sms atau email kak syima ya..
 
0195177937 atau email..anor177@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Isnin, 24 Februari 2014

stok telekung untuk Pn Jamilah

Kak syima dapat oder 8 pasang dari Pn. Jamilah..Bagan Serai Perak..
mai kita tengok stok untuk pn jamilah yang masih panas panas ni..terima kasih Puan Jamilah..harap berpuashati ya..

 
 

 
 
 

 
kita closeup dekat sikit..cantikkan..
 
 
cepat!..Cepat! siapa nak oder..cantik,, buatannya kemas,, tak perlu pakai anak telekung kerana telekung ni melekap kat muka..dan yang pasti..harganya yang termurah di pasaran..hanya rm 65.00 SAHAJA..
tak termasuk harga pos..harga pos mengikut berat dan jarak anda.
 
berminat...jangan ragu dan tangguh2 lagi...sms atau call 0195177937
atau boleh juga email..anor177@gmail.com
 
 
boleh untuk kegunaan sendiri..
wakaf di masjid atau surau..pahalanya mengalir pada anda..
boleh juga..hadiah dan sedekah pada ibu,,sanak saudara,,adik beradik,,kawan2,,jiran..
atau sesiapa saja..
 
yang penting pahalanya mengalir pada anda..selagi telekung itu digunakan..
jom kita buat pahala...itulah sj bekalan kita ketika bertemu
pencipta kita nanti...
 
hanya  3 perkara sj yang berguna..setelah kita mati..
 
sedekah jariah..
anak soleh yang sentiasa berdoa untuk kita..
dan
ilmu yang dipergunakan orang..
 
 

Sabtu, 13 Julai 2013

stok telekung..

Assalamualaikum..
 
ni stok telekung jersy untuk cikgu hapsoh..4 dulu ya cikgu seperti yang dijanjikan.....stok susah dapat..cepat siapa nak tempah..RM 65.00 sepasang..
cgu datang ambik kat kak syima ya hari ni..14.7.2013..
 
 
 
 
telekung yg selesa,,kain yang berkualiti..dan tak perlu pakai anak telekung rapat terus di muka..anak rambut pun tak keluar..aurat terjaga didalam sembahyang..
 
harga sepasang RM 65.00
Telekung sj..RM 55.00

Khamis, 11 Julai 2013

oder terkini..tunggu stok..

Assalamualaikum...apa khabar semua.. terima kasih pada semua kastemer dan pengunjung blog..ada lagi yang dah lama oder telekung..masih tak dapat stok..harap bersabar ya..

oder terbaru diterima dari..

    cikgu hapsoh..kedah - 10 pasang..harap sabar menanti ya..
Azie...penang - 2 pasang..


cepat siapa2 yang nak oder kontek kak syima 0195177937

disebabkan stok susah sangat nk dapat..jadi kak syima buat keputusan untuk jahit sendiri telekung..


telekung kak syima seperti gambar dibawah..lapik dagu menutup
tepi muka
 
telekung afa..harga RM 65.00

kak syima tak jahit yang jenis getah di kepala ..sebab tak tahan..lama2 getah tu akan loose..jadi dah tak boleh nak pakai ..longgar..

Rabu, 3 Julai 2013

Pola telekung

Assalamualaikum..apa kabar semua..tentu sibuk menjalani hidup seharian..kalut mencari rezeki,,,supaya jadi insan yang kaya..dapat keluarkan zakat,,sedekah dan bantu orang susah,,kalau kita miskin susahkan nak bersedekah dan bantu orang Islam yang lain..
nak bagi tau kak syima ada juga jual dasar atau patern/pola telekung..kak syima jual dengan harga yang murah saja..
juga ada nota panduan mcm mana nak menjahit dan membuatnya..
harga berpatutan..RM 50.00 shj dan RM 5.00 untuk harga pos,, jadi jumlah..RM 55.00 shj..
siapa yang minat sila sms atau call kaksyima..dan bank in bayaran
nanti kak syima poskan..nak tengok dasar telekung tu..jom..

bagi yang nak buat sendiri..jimatkan tak payah hadir kelas ratus  ratus ringgit..

boleh buat banyak telekung dan wakafkan di masjid..pahalanya mengalir selagi orang menggunakan telekung tersebut..



call atau sms kak syima 0195177937
 atau email anor177@gmail.com

nak pergi kelas telekung pun tak ada yang murah kan..jadi beli sajalah dasar/pola telekung ni..letak atas kain dan gunting..

kalau ada yang dah beli dan tak jelas..kak syima sedia membantu just telefon atau sms shj..

Selasa, 25 Jun 2013

Telekung sulam

Assalamualaikum..mari! mari! kita jamu mata..ni juga produk terkini dan terbaru dari afadesign..telekung jersi,,tapi kain jersi no 1 ya..setengah orang tak suka kain jersi,, tapi kain jersi ni lain dari yang lain..gred no 1..kain nya..ringan,,lembut,,tak jarang,, dan tentu sekali yang penting sekali tak panas..produk ni terlaris di pasaran..malah hand made n home made ya..utara mari...
cantik sekali,,kemas,,siap bunga bunga sulam ...barulah kusyuk kan kita sembahyang..tapi niat kena betul ya..nak mengadap maha pencipta..bukan nak menunjuk nunjuk pulak..kalau pakaian kita harga beratus ratus ringgit kita sanggup beli,hanya kerana urusan sesama manusia..,pakaian nak menghadap  Allah lagi la kita boleh kan..
kita tengok dulu lah gambarnya..telekung ni hanya didatangkan sehelai sj ya..tanpa kain..harganya

RM 145.00 (dengan sulam)

** tak termasuk harga pos ya.

kain jersi yang cantik..putih halus mulus,,tidak tebal dan tidak jarang
bunga dan lace yang cantik..






awning yang cantik..rapat didahi..kemas
terdapat dalam saiz..M, L, XL





 bunga sulam yang cantik,, kemas,,warna bunga dan corak bunga boleh buat pilihan..

kalau nak tahu..telekung ni di oder oleh cgu kat sekolah menengah di kedah ni..8 pasang sekali oder sebab kawan kawan cgu tu dah tengok cantik
 depa pun ,,oder juga..sebab dah dekat nak puasa n raya ni.nak pakai telekung baru dan cantikkan untuk sembhyang tarawikh ni...

ksyima sempat mintak model ksyima pakai telekung n snap beberapa gambar2 ni sebelum hantr telekung kepada cgu yang oder tu..

jadi siapa2 yang berminat..sms atau call ksyima ya..0195177937

harga Telekung - RM 65.00 (tanpa sulam/tanpa kain)
                   - RM 145.00 (sulam/ tanpa kain)

*** harga tidak termasuk kos pos ya
(kak syima akan maklumkan kemudian
ikut jarak dan berat)



kak syima ambik gambar ni guna hp kamera sj ..maaf la kalau gambar x brapa elok

Telekung cotton

Assalalmualaikum..kak syima ada produk baru..telekung cotton..yang bila kita pakai untuk solat..kita rasa sejuk,,selesa,, nyaman..pendek kata tak panas la..solat jadi kusyuk..tak rimas la,,boleh terus duduk atas sejadah lama sikit untuk wirid..tambah tambah pahala..bawa bekal untuk akhirat nanti..
telekung cotton ni..istimewa dia..awning dia rapat kemuka..best tau..x payah juga nak pakai anak telekung dah.. telekung ni bukan buatan kilang ya..tapi hand made and home made.utara mari.. tau..kita layan dulu lah gambar telekung ni..
ada lace lagi..cantik

 
harga telekung ni..RM 80.00 (sepasang dgn kain)
kalau telekung sj tanpa kain RM 75.00..
tapi tak termasuk harga pos ya..
siapa yang berminat tu..sms@call ksyima 0195177937 atau email sj..anor177@gmail.com